گام هاي مذاكره براي همه

معرفي كتاب گام هاي مذاكره براي همه براي بيان اصول مذاكره و تكنيك مذاكره

گام هاي مذاكره براي همه

۲۱ بازديد

چگونه سررشته‌ي زندگي و احساسات خود را در دست بگيريد، انساني كاملاً مثبت‌گرا شويد، اعتمادبه‌نفس خود را بالا ببريد، اهداف خود را تعيين كنيد و تحقق ببخشيد، تمركز و دقت داشته باشيد، با ديگران به‌خوبي ارتباط برقرار كنيد و به بيش از آنچه در تصور شما مي‌گنجد دست يابيد.چگونه تكنيك هاي مذاكره را ياد بگيريد ؟
 چگونه انديشه‌ي برتر داشته باشيد، برتر عمل كنيد، فروش خود را بالا ببريد و از روش‌هاي برتر رقابت براي رسيدن به نتايج ممتاز در يك محيط كاري چندبُعدي و هميشه در حال تغيير بهره بگيريد.
 چگونه سازمان‌يافته شويد، اولويت‌هاي مشخص داشته باشيد، بر وظايف كليدي متمركز شويد، از طفره‌رفتن و به‌تعويق‌افكندن كارها دوري كنيد، با يك طرز فكر مشخص بر مهم‌ترين كارهايتان تمركز كنيد، و ظرف تنها يك روز بيشتر از آنچه ديگران طي يك هفته انجام دهند به انجام برسانيد.
شما مي‌توانيد راهكارها و روش‌هاي موفق‌ترين افراد را در تمامي عرصه‌ها فرا بگيريد. كتاب گام هاي مذاكره براي همه به  صورت عملي به شما تمامي اين نكات را ياد خواهد داد .

افراد زيادي هستند كه توانايي بسيار بالايي دارند ولي نمي توانند علم خود را به ديگران معرفي كنند و از علم خود پول بسازند . فقط به خاطر اينكه  اصول مذاكرات درستي ندارند !!!

مخاطبان : مديران شركت ها ، مديران سازمان هاي دولتي ، كارمندان ، دانشجويان و تمامي افرادي كه مي خواهند نحوه بيان مطالب آنها قوي شود .

افراد زيادي هستند كه توانايي بالايي دارند ف در جلسات حرفهاي زيادي براي گفتن دارند ، اما از بيان آنها عاجزند .

معمولاً اين افراد يا اعتماد به نفس كمي دارند يا اينكه ترس از بيان دارند و يا در نحوه بيان مطالب قدرت كافي را ندارند و حرف هاي آنها كمتر ديده مي شود .

اگر به دنبال اثر بخشي در ديگران هستيد ، اين كتاب دقيقا براي شما طراحي شده است .

در گذشته من هم يك كارمند بودم ، هميشه در جلسات كاري با وجود اينكه توانمندي ام نسب به ديگران بيشتر بود ، نمي توانستم  مطالب خودم را خوب ارائه بدم بدم ، به خاطر همين حرفهاي من ناديده گرفته مي شد ، خيلي بد ارائه ميدادم و محكم صحبت نمي كردم ، با اعتماد به نفس نبودم و هميشه مي ترسيدم نكنه حرف هام درست نبوده باشه ، اما يك روز تصميم جدي گرفتم ، تصميم گرفتم با تقويت خودم در نحوه ارائه مطالب خودم رو رشد بدم  و بعد از خواندن چندين كتاب و مقاله در كمتر از ۲۲ ماه تونستم اين مشكل را حل كنم .

موفقيت در كسب‌وكار و نيز در زندگي، به توانايي شما براي مذاكره بر سر منافع‌تان در موقعيت‌هاي مختلف بستگي دارد.  اصول مذاكره مهارتي ضروري و مهم است كه بر هر آن‌چه مي‌گوييد و انجام مي‌دهيد و نيز تمامي تعاملات  شما، خواه در زندگي شخصي و خواه در زندگي شغلي تاثير مي‌گذارد. اگر نتوانيد براي رسيدن به منافع خود مذاكره كنيد، بي‌شك مغلوب آناني مي‌شويد كه مذاكره‌كنندگان بهتري نسبت به شما هستند. با انجام موفق مذاكرات، مي‌توانيد به درآمد بيشتر يا فرصت‌هاي بهتري دست يابيد. به شرط اينكه اصول مذاكرات را به خوبي بدانيد .

زندگي را مي‌توان همچون جلسه طولاني و گسترده مذاكره دانست كه از آغاز تا پايان حيات ما را در بر مي‌گيرد. مذاكره هرگز متوقف نمي‌شود. مذاكره در تمامي جنبه‌هاي زندگي انسان حضور دارد و جزيي مهم در زندگي و ارتباط ما با ديگران است. مذاكره راهي است كه با آن، افراد با ارزش‌ها و منافع متفاوت به راه‌هايي سازنده براي زندگي و كار در كنار يكديگر دست مي‌يابند. همه ما براي موفقيت در تعاملات خود با ديگران، نياز به مهارتِ انجام مذاكره داريم.

از آغاز تمدن بشري تاكنون، مذاكره نيز همواره حضور داشته، زيرا انسان هميشه مي‌خواسته موقعيت فعلي خود را در زندگي بهبود بخشد. هر انساني مي‌خواهد بيشتر و بيشتر به چيزهاي خوبي مانند شادي، ثروت، جايگاه والا، عشق، امنيت، ‌شان اجتماعي، قدر و منزلت و نيز موفقيت دست يابد. همچنين انسان‌ها مي‌خواهند هر چه سريع‌تر و راحت‌تر به اهداف خود دست يابند و كمترين هزينه و زمان را براي دستيابي به آن صرف كنند. هر يك از ما در بسياري از موقعيت‌ها به نوعي بر سر دستيابي به اهداف و نتايجي خاص با ديگران رقابت مي‌كنيم.

مولف كتاب گام هاي مذاكره براي همه  چه كسي مي باشد :

  • دكتر محمد حسين اكبرزاده

    دكتر محمد حسين اكبرزاده

    دكتري مديريت بازرگاني

  • دكتري مديريت كارآفريني
  • دكتري مديريت استراتژي
  • دانشجوي مقطع DBA در فرانسه
  • مدرك ليسانس مهندسي مكانيك
  • محمدحسين اكبرزاده سعيدي متولد ۲۰/۰۴/۱۳۵۷ در تهران متولد شده است. تحصيلات ابتدايي دبستان قدس و راهنمايي در علامه مجلسي (هدف سابق)  طي نموده اند و دوران دبيرستان را در رشته رياضي فيزيك مدرسه جماران تحصيل نموده اند . مدرك ليسانس مهندسي مكانيك (سيالات) را از دانشگاه آزاد اسا در زمينه مديريت بازرگاني در دانشگاهها و موسسات ومدارس بيزينس داخل و خارج تا درجه دكتري طي نموده اند

    در حال حاضر نيز علاوه بر مدرك دكتري مديريت بازرگاني و در DBA مديريت استراتژي و كارآفريني در حال تحصيل مقطع DBA در TBS و ماهان و IPAGفرانسه مي باشد . ايشان در كنار نوشتن كتاب و مقالات كارآفرين بوده و در زمينه هاي پزشكي و بازرگاني فعاليت دارند

خريد كتاب گام هاي مذاكره براي همه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.